درباره شرکت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درباره ما

با توجه به افزایش میزان مطالبات غیر جاری در نظام پولی-بانکی کشور و ضرورت کاهش معوقات غیر جاری در سیستم اقتصادی کشور، بنابر تاکیدات مقام معظم رهبری در سال جدید مبنی بر رونق اقتصادی این شرکت جهت اهتمام ورزیدن به این مهم در نظر دارد با تلاش مجدانه نسبت به برگشت سرمایه های راکد و سوخته بانک ها و سازمان ها اقدام نماید. همچنین این موسسه در راستای ایجاد ساختاری استاندارد و مبتنی بر الگو های مشابه موفق در دنیا و استفاده از تجربیات مدیران ارشد و همچنین برون سپاری برخی از خدمات و واگذاری آن به شرکت های تخصصی، شرکت دادبان تدبیر مهرآسا در سال ۱۳۹۶ تأسیس و تحت شماره ۱۴۲۵۷ و با شناسه ملی ۱۴۰۰۶۹۹۰۸۰۲ به صورت سهامی خاص در اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری به ثبت رسید و شروع به فعالیت نمود ، همچنین در سال 1397 موفق به کسب مجوز فعالیت از وزارت کار و امور اجتماعی و اخذ تائید صلاحیت پیمانکاری در زمینه وصول مطالبات به شماره 6011 شده است ومضاف بر این نیزطی نامه شماره 89/56995 مورخ 1396/06/13 توسط معاونت هماهنگی و اقتصادی استانداری به شورای هماهنگی بانک ها معرفی گردید.

s

چشم انداز

شرکت دادبان تدبیر مهرآسا با رویکرد ارائه راه حل به مشتریان ، چشم انداز خود را قرار گرفتن در میان تخصصی ترین و به روز ترین  موسسات کشور و بین الملل تعیین نموده است تا بتواند با برگشت سرمایه ها به چرخه تولید و شکوفایی اقتصادی در سایه الطاف الهی گامی هرچند کوچک بردارد.

ماموریت ما

اساسی ترین مأموریت شرکت دادبان تدبیر مهرآسا  برقراری رابطه ای پایدار با مشتریان معتبر داخلی و بین المللی و ارائه بهترین پیشنهادات و راه حل ها به مشتریان در جهت احیای منابع مالی و حل مشکلات مالی بنگاه های اقتصادی و سازمان ها می باشد.



معرفی

شرکت دادبان تدبیر مهرآسا مجری وصول مطالبات معوق بانکها ، دوایر دولتی ، سازمانها و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی میباشد که با بهره گیری از حدود 50 نیروی کارشناس جوان و پویا توانسته است نقش بسیار مهمی در کاهش سطح معوقات در سطح استان داشته باشد. جدا از توانمندی مدیریتی و پرسنلی این مجموعه نقطه قوت شرکت استفاده از سیستم نرم افزاری انحصاری شرکت به نام آسا بوده که شرح مختصری از امکانات بالقوه آن به پیوست بحضورتان تقدیم میگردد. با توجه به افزایش مطالبات بانکها، این ستاد میتواند در جهت کاهش میزان مطالبات نقش مهم و موثری داشته باشد.



خط مشی

شرکت دادبان تدبیر مهر آسا بعنوان یکی ازسازمان های معتبر در زمینه ی وصول مطالبات با ایجاد تفکر فرآیند گرا در کلیـه سطـوح سـازمـان در جهت بـرآورده ساختن الزامات قانـونی و رعایت اصول فـنی و کیفـی و همچنین سر لوحه قرار دادن مشتری مداری از طریق تامین خواسته ها و رضایت و اعتماد مشتریان ، خود را متعهد اصول زیر میداند.

۱) بر قراری رشد و توسعه امنیت چرخش نقدینگی توام با کاهش میزان ریسک در حوزه سرمایه گذاری از طریق اعتبار سنجی ، احیای منابع مالی از دست رفته بنگاه های اقتصادی و مالی با استفاده از سرمایه انسانی متخصص و کارا و فناوری های روز.

۲) استفاده بهینه از منابع سازمانی و تامین منافع کلیه گروه های ذینفع ( اصل برد – برد ).

۳) تاکید بر بهبود مستمر سیستم ها و فرایند ها و ارتقاء بهروری شرکت با محوریت فناوری اطلاعات.

۴) خلق خدمات با کیفیت ضمن شناسایی بازار های بالقوه و تمرکز بر بازار های هدف.

۵) ارج نهادن به مقام انسانی کارکنان به عنوان با ارزش ترین سرمایه سازمان و الزام به رعایت اصل شایسته سالاری و توسعه دانش و فرهنگ کارکنان با اجرای آموزش های اثربخش.

۶) بهبود مداوم سطح کیفی انجام کار جهت دسترسی به بازار های جدید و بزرگتر و فراهم نمودن شرایط همکاری و مشارکت با شرکت های صاحب نام در منطقه و جهان.

۷) رعایت استانداردهای ملی و بین المللی و تلاش در جهت افزایش رضایت مشتریان.

۸) توسعه منابع انسانی از طریق بکارگیری نیروی متخصص آموزش دیده و اثر بخش علی الخصوص در حوزه های اجرایی.

۹) فراهم نمودن محیط کار مناسب و صمیمی و ایجاد مشارکت بین همکاران در تصمیم گیری های سازمانی.     بمنظور دستیابی به اصول بالا این شرکت سیستم مدیریت کیفیت را منطبق با الگوی های استاندارد در کلیه سطوح بـه اجرا درآورده و بـطـور مـداوم خود را نسبت به بهبود مستمر و اثر بخشی سیستم متعهد میداند همچنین سازمان درابتدای هر سال نسبت به تعیین اهداف کیفی در راستای این خط مشی اقدام نموده و با بازنگری از طریق پایش و اندازه گیری و تحلیل، میزان تحقق اهداف کیفی را بررسی میکند.